نوشته شده توسط : محمدحسین محمدی

 

در این وبلاگ می خواهم در رابطه با جنگ های صلیبی حرف بزنم و از ترفندها و راه حل ها و تصاویر قلعه ها و چگونگی قدرتمند شدن کشورتان و الفبای این بازی بنویسم .من به عنوان یک بازی کننده جنگهای صلیبی که تمام مراحل کروسیدر و اکسترمی این بازی راه حل های برنده شدن  را به شما خواهم گفت.
مقدمه(تعریف بازی جنگ های صلیبی )
در این بازی شما رییس کروسیدر هستید که این فرد یک فرد مسیحی است و شما با جنگیدن با دشمنان خود آن ها را شکست خواهید داد و تا مرحله آخر پیش خواهید رفت . در این بازی کمتر دیده می شود که شما با مسیحیان بجنگید و بیش تر با مسلمانان می جنگید و این از نظر من یعنی اینکه سازندگان این بازی سعی در ضعیف بودن و همیشه شکست خوردن مسلمانان دارند البته درست است که آن ها نیز همانند شما پول یا شاید در بعضی مراحل از شما پول بیشتری دارند ولی در هر صورت شما این مرحله ها را با تلاش خواهید برد و مسلمانان را شکست خواهید داد و این نشان از ضد اسلامی بودن این بازی است ولی در هر حال اگر معتاد این بازی شده اید با ما در این وبلاگ  همراه شوید.
ترفندها
من به عنوان یکی از بازی کننده ها ی این بازی ترفند های را  یاد گرفته ام که شاید به فکر سازندگان این بازی هم نرسیده باشد. یا شاید آن ها این ترفندها را می دانند ولی سعی کرده اند که بازی کنندگان آن ها را بیابند و کمتر کسی شاید این ترفندها رابداند و اگر می داند که خوش به حالش.
جنگ های صلیبی کروسیدر و اکسترمی بهتر است یا  1و 2و3
از نظر من کروسیدر و اکسترمی خیلی بهتر است چه از نظر شیو ه ی بازی و چه از نظر شکل ساختمان قلعه سازی ها و شخصیت ها و شیو ه ی بردن و باختن و تامین مواد اولیه در بازی .
شخصیت های پادشاهی
این شخصیت ها عبارتند از صلاح الدین و خلیفه و پیگ و ولف و ریچارد و.. که نقش پادشاه را در بازی ایفا می کنند.
شخصیت های جنگی
این شخصیت ها عبارتند از اساسین ها و شمشیر زن ها و گرزداران و کمان داران و تبر داران و نیزه داران و... که نقش افراد جنگی را در بازی ایفا می کنند.
اگر این بازی را ندارید و این بازی را می خواهید و یا به سیو ها و ترینرهای آن نیاز دارید عضو شوید و اگر مقدماتی هستید نیاز به عضو شدن نیست.




:: بازدید از این مطلب : 1232
|
امتیاز مطلب : 449
|
تعداد امتیازدهندگان : 104
|
مجموع امتیاز : 104
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1385 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رضا در تاریخ : 1394/11/9/5 - - گفته است :
با سلام
چطور میتونم اخرین نسخه بازی جنگهای صلیبی رو تهیه کنم یا بخرم

/weblog/file/img/m.jpg
رضا در تاریخ : 1393/2/16/2 - - گفته است :
مدرباره مراحل کوهستان توضیح بده

/weblog/file/img/m.jpg
اميرمهدي محمديان در تاریخ : 1392/10/12/4 - - گفته است :
:اگه مي توني منو شكست بده من قوي ترين لرد هستم



يعني ولف












/weblog/file/img/m.jpg
amiresmaeil در تاریخ : 1392/9/22/5 - - گفته است :
هرکی میتونه منو شکست بده

/weblog/file/img/m.jpg
جواد در تاریخ : 1392/4/31/1 - - گفته است :
گفتی ترفند بلدی بس چرا تو سایت نمیذاری

/weblog/file/img/m.jpg
تهی در تاریخ : 1392/4/4/2 - - گفته است :
خییییییییییییییییییییییییییییی یییییییلی
عالی بود
انبارغذا چگونه پرمی شود

/weblog/file/img/m.jpg
پارسا در تاریخ : 1391/10/16/6 - - گفته است :
خوب خوب

/weblog/file/img/m.jpg
ق در تاریخ : 1391/7/1/6 - - گفته است :
سلام این که شماره یک این بازی است یا مثل شماره 1 است

/weblog/file/img/m.jpg
مونا در تاریخ : 1391/6/14/2 - - گفته است :
سلام شما گفتی که این بازی رو خوب بلدی

حالا من میخوام با شما مبارزه کنم

اگه میتونی به صورت انلاین این بازی رو بذار تا با هم بازی کنیم

خوشحال میشم اگه با من بازی کنی

/weblog/file/img/m.jpg
امیر در تاریخ : 1391/6/7/2 - - گفته است :
من می خوام با تو مبارزه کنم با جنگ صلیبی انترنت اماده یی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: