سوالات
نوشته شده توسط : محمدحسین محمدی

سوالات خود را در مورد بازی های جنگ های صلیبی از من بپرسید.(در قسمت نظرات قرار دهید).





:: بازدید از این مطلب : 2467
|
امتیاز مطلب : 365
|
تعداد امتیازدهندگان : 80
|
مجموع امتیاز : 80
تاریخ انتشار : جمعه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
حمیدرضا در تاریخ : 1392/12/20/2 - - گفته است :
خیلی عالیه تاحالابازی اینترنتی به ای زیبای ندیدم

/weblog/file/img/m.jpg
محمدحسین گلباز در تاریخ : 1392/10/24/2 - - گفته است :
من این بازی را دوست دارم

/weblog/file/img/m.jpg
ali در تاریخ : 1392/7/24/3 - - گفته است :
چون بازی ها با عوض کردن وینوز یا همون جاب جایی امکان اجرا شدن ندارن نسخه 1 بازی جنگ های صلیبی چون کم حجمه از این قاعده مستثنی هستش موفق باشید


ali_Sar217@yahoo.com

/weblog/file/img/m.jpg
امیرحسین در تاریخ : 1392/6/31/7 - - گفته است :
من یک تازه واردم و وبلاگی ندارم من مجموعه ای از قلعه داشتم قلعه 1234 اما به دلیل عوض کردن ویندوز تمامی انها به طور عجیبی حذف شدند باورم نمیشد چون انها را در داخل درایوها ریخته بودم ولی قلعه ی کروسیدر را هنوز دارم شما بگویید چرا؟

/weblog/file/img/m.jpg
محمدرضا در تاریخ : 1392/5/1/2 - - گفته است :
چگونه میتوان چند نفر را برای کار در یک معدن آهن فرستاد؟

/weblog/file/img/m.jpg
توحید در تاریخ : 1392/4/4/2 - - گفته است :
من بلدم بیابازیکنیم اگه ببرم به همه بگو من از تو واردترم

/weblog/file/img/m.jpg
ali در تاریخ : 1392/3/30/4 - - گفته است :
سلام دوستان
اگه سوالی داشتین میتونین از من بپرسین
(6سال پیاپی قهرمانی در کاپ بازی های رایانه ای )

موفق باشید

ali_sar217@yahoo.com

/weblog/file/img/m.jpg
آرمان در تاریخ : 1392/1/16/5 - - گفته است :
اگه ميشه يه مطلب باعنوان آموزش بازي بزنيد.مثلا اول بازي چيكار بايد بكنيم؟مواقع حمله ودفاع چيكار بكنيم؟و كلا استراتژي ها وتجربه ها خودتون رو

/weblog/file/img/m.jpg
مجتبی در تاریخ : 1392/1/10/6 - - گفته است :
بازی نصب کردم از رو سی دی چند مدت بازی کردم وقتی ویندوز عوض کردم دوباره نصب کردم دیدم بازی اجرا نمیشه

/weblog/file/img/m.jpg
مجتبی در تاریخ : 1392/1/10/6 - - گفته است :
بازی نصب کردم از رو سی دی چند مدت بازی کردم وقتی ویندوز عوض کردم دوباره نصب کردم دیدم بازی اجرا نمیشه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: