نوشته شده توسط : محمدحسین محمدی

 

در بالا خطایی رخ داده است. علامت بر روی شکل سیب است



:: موضوعات مرتبط: معرفی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1682
|
امتیاز مطلب : 251
|
تعداد امتیازدهندگان : 59
|
مجموع امتیاز : 59
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدحسین محمدی

با توجه به شکل:

1-سربازی که با شماره ی 1 معلوم شده سرباز شمشیر زن می باشد که سرعت پایینی دارد و مقاومت بالایی نسبت به تیر های دشمن و ضربه های شمشیر  دشمن دارد و مقاوم ترین سرباز در این نوع  پایگاه (شکل 8) را دارد .

2- سرباز آتش انداز که بهترین مکان برای آن ها بر روی دژها و دیوارها می باشد  و توانایی مقابله مستقیم را ندارد و با ضعیف ترین ضربه دشمن می میرد و با پرتاب آتش از بالای دژ حتی سرباز شمشیر زن را به راحتی از بین می برد.

3-قسمت 3 مربوط به کمانداران است. سرباز کماندار که بهترین مکان برای این سرباز بالای دژ می باشد تا به راحتی دشمن را مورد حمله قرار می دهد و توانایی مقابله با سربازان شمشیر زنان را ندارد و به راحتی می تواند به صورت مستقیم با برده ها بجنگد و آن ها را از بین ببرد.

4-قسمت 4  اساسین ها را نشان می دهد. اساسین ها( سربازان مخصوص پایگاه) این سربازان یکی از بهترین سربازان شما خواهند بود که به راحتی از هر دیواری می توانند بالا بروند و توانایی عبور از خندق های آبدار را ندارند و از توانایی مبارزه ی خوبی برخوردارند ولی قدرتشان از سربازان شمشیر زن کمتر است و هنگام دور بودن از دشمن نامرئی هستند.

5- قسمت 5 سنگ پرتاب  کن ها را نشان می دهد که این سربازان ، سربازان ضعیفی هستند که به راحتی از بین می روند ولی  هنگام نزدیک بودن دشمن به راحتی می توانند از بالای دژ سربازان شمشیر زن و دیگر سربازها را از پای در آورند.

6- سوارکاران یکی از بهترین کمانداران اند که در حین حرکت با اسب تیر اندازی نیز می کنند ولی کمانداران بدون اسب اول باید مستقر شوند سپس تیراندازی کنند.

7-قسمت  7 برده ها را نشان می دهد .برده ها ضعیف ترین و ارزان ترین سربازانند  و قدرت آتش زدن امکانات دشمن را دارند و به راحتی با یک ضربه و تیر می میرند و قدرت ایجاد خندق های آبدار را دارند.

8- پایگاه مزدوران عرب که با پول زیاد سربازان قسمت های 1 تا 7 را در اختیار شما قرار می دهند.

9-این پایگاه در قسمت 9 مشاهده می شود که پس انتخاب آن را بر روی زمین قرار می دهند.

 



:: موضوعات مرتبط: معرفی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1822
|
امتیاز مطلب : 237
|
تعداد امتیازدهندگان : 60
|
مجموع امتیاز : 60
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1390 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد